петък, 15 май 2015 г.

Нещо като апел в навечерието на празника на българската просвета, култура и духовност


Корицата на новата книжка на HUMANUS - списанието за съвременно образование, за насърчаване на духовното и личностното израстване и укрепване на младия човек. По-долу е корицата и на моето Помагало по вяра. И двете книжки вече са в печатницата и предстои излизането им от печат в навечерието на празника 24 май.

Издателят и главният редактор на списание HUMANUS и авторът на Помагалото по вяра, именно моя милост, съм учител по философия и точно от година съм безработен, бях уволнен на 19 май миналата година, предпразнично и то за отмъщение и за назидание, уволни ме една администраторка, която счете моите новаторски идеи и подходи в образованието за "вредни", уволни ме с гриф "негоден за системата" и по този начин ми отне и преподавателските права. Сега по съдебен ред се опитвам да си върна правата, да, това се случва в съвременна, европейска и демократична България: вярвали ли сте, че такива рецидиви на най-яростен комунизъм и на жестока ненавист към другояче мислещата личност са възможни в наше време?!!


Както и да е, факт е, че в момента останах и без средства за съществуване, в отчайващи условия обаче се боря да продължа издаването на списанията, които издавам от години (наред със сп. HUMANUS от седем години издавам и философското списание ИДЕИ, издавах ги предимно със скромните си доходи като учител). Та по тази причина ума не ми побира как ще платя на печатницата и списанието, и Помагалото по вяра.

Пиша тия неща та ако някой има възможност и желание да го призова да помогне, да подкрепи финансово изданието на тия две издания.

Да, нека да ми се смеят злорадстващите, нека да определят това като "просия", ако трябва и ще прося, но нямам намерение да капитулирам, да се откажа от това, което смятам, че съм длъжен да правя, за което съм убеден, че е потребно най-вече на българската младеж, пък и на народа ни.

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

Няма коментари:

Публикуване на коментар