събота, 2 септември 2023 г.

Каква идея ми се откри, какво предлагам - за да започне най-после истинска промяна в българското образование?


Идва новата учебна година. Аз съм учител по философия и гражданско образование в едно училище. Цял живот работих като учител в гимназии и като преподавател в университет. Имам напълно негативно отношение към господстващата отблъскваща и затъпяваща младите образУвателна система, която по същината си е съветска, комунистическа, бюрократизирана, несвободна, тоталитарна, несъвременна и пр. Цял живот като учител по философия и гражданско образование съм се борил с тази система и нейните отвратителни подходи. Никога не съм се примирявал, никога системата не успя да ме пречупи да изменя на мисията си като учител - та да стана бездушен изпълнител и служител на тази противочовешка система. (Прочети ЦЯЛАТА ПУБЛИКАЦИЯ)

Няма коментари:

Публикуване на коментар