четвъртък, 22 юли 2021 г.

С какво право директорката Бойка Борисова ощетява учениците в тяхното интелектуално, личностно и духовно развитие?




Днес ми се наложи да напиша и да изпратя следното писмо до директорката на училището, от което по безкрайно грозен начин тия дни бях, естествено, елиминиран, както това, прочее, обичайно става през последните 7 години (в които съвсем същото ми се случи в абсолютно всички училища на свидното ни оточество, в които съвсем безуспешно се опитвам да започна работа като учител по философия и гражданско образование, т.е. да продължа да практикувам работата, която съм работил цял живот - преди мутро-комунисто-гербовашките властници в образованието да ме опраскат, да ме уволнят, да ме изритат от образованието, да ме остракират от него и да ме лишат от преподавателски права - !!! - по един напълно беззаконен начин!), та ето значи какво ми се наложи да напиша по този повод тази сутрин: (Прочети ЦЯЛАТА ПУБЛИКАЦИЯ)

Няма коментари:

Публикуване на коментар