петък, 2 април 2021 г.

Знаете ли как се изморих от чакане да се събудите, поспаланковци неедни?!

 

При тая свирепа правителствена цензура може ли някой да ми обясни защо Слави, "бореца" с/у статуквото, никой не го уволни за дисиденство? М, лапни шарани?


КРАТЪК МОЙ КОМЕНТАР: За разлика от звездния учиндолец мен мутро-комунисто-гербовашкият режим ме репресира години наред: опраска ме, изрита ме, уволни ме от работата ми като учител по философия и гражданско образование, превърна ме официално в дисидент спрямо прогнилата, анахронична, ретроградна и авторитарна (недемократична), социалистическа по същество система на "образование", лиши ме от преподавателски права и ме остракира, забрани ми да си упражнявам професията на учител, да си изпълнявам духовната мисия - и то само защото имам новаторски подход, само защото не съм учител-мижитурка, само защото не благоволих, заради оцеляването си, да (Прочети ЦЯЛАТА ПУБЛИКАЦИЯ)

Няма коментари:

Публикуване на коментар