Поради затворените още миналата година училища, учениците на практика не са получили никакви знания. Учениците особено от началните класове, докато са се обучавали дистанционно, не са научили почти нищо ново. Особено голям регрес се наблюдава при семействата с много ниско ниво на образованието. Това заявиха изследователи от Оксфорд, които анализираха данните събрани в Нидерландия. Където учебните заведения бяха затворени в продължение на 8 седмици по време на първия локдаун. (Прочети ЦЯЛАТА ПУБЛИКАЦИЯ)
Списание HUMANUS за четене онлайн
● Брой 1, септ. 2014 г.; ● Брой 2, ноем. 2014 г.; ● Брой 1 (3), февр. 2015 г.; ● Брой 2 (4), Май 2015 г.; ● Брой 3 (5), юли 2015, ● Брой 4 (6), септ. 2015 г., ● Изв. брой, окт. 2015 г.; ● Брой 5 (7), ноем. 2015 г.; ● Брой 1 (8), Януари 2016 г.; ● Брой 2 (9), м. Април, 2016 г.; ● Брой 3 (10), м. Юни, 2016 г.; ● Брой 4 (11), м. Август, 2016 г.; ● Брой 5 (12), м. Окт., 2016 г., ●Брой 1 (13), м. Февр., 2017 г., ● Брой 2 (14), м. Април, 2017 г., ● Брой 3 (15), м. Юни, 2017 г., ● Брой 4 (16), м. Септ., 2017 г., ● Брой 5 (17), м. Окт., 2017, ● Брой 6 (18), м. Ноем., 2017, ● Брой 7 (19), м. Дек., 2017, ● Брой 1 (20), м. Януари, 2018,
Популярна библиотека към списанието:
● Революцията в училище
● Изкуството да се живее (I)
● Изкуството да се живее (II)
● Изкуството да се живее (III)
● Изкуството да се живее (IV)
● Личностно развитие и гражданско съзнание (част I)
● Личностно развитие и гражданско съзнание (част II)
● Личностно развитие и гражданско съзнание (част III)
● Какво означава да си мъж?
● Роби на греха
● Дневникът на учителя-бунтар
● Сексуалната революция и душите на младите
● Какво означава да си европеец?
● Как да се науча да мисля?
● А що е истина? (Моят отговор на прочутия Пилатов въпрос)
● Разбирам ли що е съзнание?
● Как да направя волята си свободна?
● Как да стана силна личност?
●Култът към тялото
●Интервю с Margaret Thatcher
●Държавата от Платон до Фукуяма
●Възпитанието на младите
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар