неделя, 31 януари 2021 г.

Адв. Екимджиев отказа да води дело в Страсбург за защита правата и достойнството на някакъв си там оклеветен български учител!

  

В петък вечерта по телефона ми се обади адв. Михаил Екимджиев и ми заяви, че понеже в делото (делото за клевета, за отменянето на "психиатричната диагноза", която собственоръчно ми издаде директорката на ПГЕЕ-Пловдив!), което аз му предложих да атакуваме в Европейския съд по правата на човека в Страсбург, било нямало "очебийни процедурни нарушения" и също така понеже в Европа били смятали, че по такива въпроси, касаещи "здравния статус на човека", заключенията на националните съдилища били най-меродавни, те един вид били най-компетентни по разбирането на особеностите на здравната система на съответните държави (аз така разбрах аргументацията на знаменития адвокат), то на това основание по негова преценка нямало било смисъл да се завежда дело в Страсбург, аз трябвало да "преглътна" всичко и да си замълча, да престана да се боря. (Прочети ЦЯЛАТА ПУБЛИКАЦИЯ)

Няма коментари:

Публикуване на коментар