... Дори при учители, които са строги и изискват присъствие, дори при пуснати камери (нещо което все по-рядко се случва в горните класове), виртуалното обучение все така оставя у децата усещането, че нещата не са чак пък толкова сериозни. (Прочети ЦЯЛАТА ПУБЛИКАЦИЯ)
Списание HUMANUS за четене онлайн
● Брой 1, септ. 2014 г.; ● Брой 2, ноем. 2014 г.; ● Брой 1 (3), февр. 2015 г.; ● Брой 2 (4), Май 2015 г.; ● Брой 3 (5), юли 2015, ● Брой 4 (6), септ. 2015 г., ● Изв. брой, окт. 2015 г.; ● Брой 5 (7), ноем. 2015 г.; ● Брой 1 (8), Януари 2016 г.; ● Брой 2 (9), м. Април, 2016 г.; ● Брой 3 (10), м. Юни, 2016 г.; ● Брой 4 (11), м. Август, 2016 г.; ● Брой 5 (12), м. Окт., 2016 г., ●Брой 1 (13), м. Февр., 2017 г., ● Брой 2 (14), м. Април, 2017 г., ● Брой 3 (15), м. Юни, 2017 г., ● Брой 4 (16), м. Септ., 2017 г., ● Брой 5 (17), м. Окт., 2017, ● Брой 6 (18), м. Ноем., 2017, ● Брой 7 (19), м. Дек., 2017, ● Брой 1 (20), м. Януари, 2018,
Популярна библиотека към списанието:
● Революцията в училище
● Изкуството да се живее (I)
● Изкуството да се живее (II)
● Изкуството да се живее (III)
● Изкуството да се живее (IV)
● Личностно развитие и гражданско съзнание (част I)
● Личностно развитие и гражданско съзнание (част II)
● Личностно развитие и гражданско съзнание (част III)
● Какво означава да си мъж?
● Роби на греха
● Дневникът на учителя-бунтар
● Сексуалната революция и душите на младите
● Какво означава да си европеец?
● Как да се науча да мисля?
● А що е истина? (Моят отговор на прочутия Пилатов въпрос)
● Разбирам ли що е съзнание?
● Как да направя волята си свободна?
● Как да стана силна личност?
●Култът към тялото
●Интервю с Margaret Thatcher
●Държавата от Платон до Фукуяма
●Възпитанието на младите
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар