понеделник, 22 февруари 2021 г.

Дали мутренската власт в крайна сметка ще успее да ме убие ако не с гладна смърт, то поне с нетърпими унижения?!

 


Вчера бях на зъболекар. Нуждая се от три коронки и от подмяна на две стари и негодни вече протези. Попитах за цената. Коронка струвала "към 120 лв.", а една протеза - "към 700-800 лв." Щях да падна от зъболекарския стол като чух тази толкова висока цена. Толкова скъпите протези били "модерни, силиконови, меки" и пр. Какво да правя, аз такива суми не мога да си позволя - учител пред пенсия съм (всъщност имам точно две години до пенсия, но дали ще я доживея е под въпрос!), мутрите ме изритаха от образованието и сега се принудих да работя като пазач за минимална заплата, пък и съпругата ми, също учителка, и нея изгониха, тя е безработна, едва преживяваме? - казах на доктора. (Прочети ЦЯЛАТА ПУБЛИКАЦИЯ)

Няма коментари:

Публикуване на коментар