Списание HUMANUS за четене онлайн
●
Брой 1, септ. 2014 г.; ●
Брой 2, ноем. 2014 г.; ●
Брой 1 (3), февр. 2015 г.; ●
Брой 2 (4), Май 2015 г.; ●
Брой 3 (5), юли 2015, ●
Брой 4 (6), септ. 2015 г., ●
Изв. брой, окт. 2015 г.; ●
Брой 5 (7), ноем. 2015 г.; ●
Брой 1 (8), Януари 2016 г.; ●
Брой 2 (9), м. Април, 2016 г.; ●
Брой 3 (10), м. Юни, 2016 г.; ●
Брой 4 (11), м. Август, 2016 г.; ●
Брой 5 (12), м. Окт., 2016 г., ●
Брой 1 (13), м. Февр., 2017 г., ●
Брой 2 (14), м. Април, 2017 г., ●
Брой 3 (15), м. Юни, 2017 г., ●
Брой 4 (16), м. Септ., 2017 г., ●
Брой 5 (17), м. Окт., 2017, ●
Брой 6 (18), м. Ноем., 2017, ●
Брой 7 (19), м. Дек., 2017, ●
Брой 1 (20), м. Януари, 2018,
Дали, с Божията помощ, все пак ще мога да избегна приготвената ми от мутроландското "здравеопазване" - и образУвание! - зловеща участ?
Налага ми се да напиша нещичко в моя ДНЕВНИК НА УЧИТЕЛЯ, тази поредица я водя от години, в нея освен за битките ми с разпищолилата се властваща образУвателна бюрокрация пиша и за ставащото във всекиднението на един (не)обикновен, смея да го кажа, български учител.
Между другото около съдебните ми битки с властващите в образУванието мутро-гербовашки калинки се наложи да събера поредиците от ДНЕВНИКА НА УЧИТЕЛЯ в някои сборници, които издадох на хартия (представих ги като документ в съда!); оня ден ми попадна като си нареждах архивите един екземпляр, разлистих го, зачетох се и ми се стори твърде интересно четиво (щото времето тече, паметта забравя, а написаното остава завинаги!).
Както и да е, мисълта ми е, че има смисъл да се водят такива лични дневници, стига, разбира се, в тях да не пишете само какво си ял и как си спал. Аз винаги пиша за истински важжни неща, които не касаят само мен или семейството ми, а много повече хора, да, така или иначе касаят всички (даже и ония, които не съзнават това!). Ето сега какво искам да ви кажа. (Прочети ЦЯЛАТА ПУБЛИКАЦИЯ)
Няма коментари:
Публикуване на коментар