вторник, 27 септември 2022 г.

Как толкова умната властваща образУвателна бюрокрация на тъй приказната страна Мутроландия окончателно ми би шута от образУвателната система?

На снимката е г-жа, пардон, другарката Антоанета Пакова, активистка на БСП-БКП и успешно преживяла всички власти и правителства в тъй бурния и епичен преход на българите от зрял и триумфиращ комунизъм към изродена менте-"демокрация", с извинение; сега в пенсионна възраст най-успешно се изявява като Началник на РУО-Пловдив във всички моменти, в които същото учреждение не се управлява от мутро-комунисто-гербовашки продължители на тъй великото и славно дяло на БКП-БСП!

Само две фатални точки бяха напълно достатъчни за прецакването ми и този път (вече за последно и окончателно: понеже тази година ми беше последна - преди достигането на пенсионна възраст!) от тъй умната властваща образУвателна бюрокрация на тъй приказната страна Мутроландия, която и тази учебна година успешно ми би шута - и така спази омертата по остракирането ми от българското образование заради моите крайно "неправилни", "вредни" и наистина крайно "опасни" (за властващите бюрократи, естествено, не за някой друг!) възгледи, касаещи обучението на младите хора по философия и гражданско образование! (Прочети ЦЯЛАТА ПУБЛИКАЦИЯ)

Няма коментари:

Публикуване на коментар