петък, 2 септември 2022 г.

Как протече дискусията по демократичен избор на учител по философия в училището на една многострадална демократично настроена директорка?


Ще напиша нещичко тази сутрин за моя ДНЕВНИК НА УЧИТЕЛЯ, поредица от есета, която пиша от години... 

Тия дни ме поканиха в едно училище за т.н. "събеседване" или "интервю". Знаете, че съм безработен учител по философия, ето, минаха вече пет години от последното ми опраскване-уволнение от бдителни властващи мутро-гербовашки калинки в образУванието - изгониха ме от училище защото, моля ви се, съм бил развращавал младите като съм ги учил да мислят самостоятелно и свободно. За това мое непростимо престъпление имам честта да съм остракиран от тъй бляскавото образУвание на тъй приказната страна Мутроландия - и съм официално провъзгласен за учител-еретик, дисидент и също така за най-зъл "народен враг". С оглед да подразня завистниците ще кажа и това, че аз съм щастливецът сред философите, който има честта да го споходи участта на великия Сократ, един истински философ; е, засега само не са ме убили, но има време да ме наградят и с тази толкова голяма чест. (Прочети ЦЯЛАТА ПУБЛИКАЦИЯ)

Няма коментари:

Публикуване на коментар