неделя, 10 април 2016 г.

Молба за съвет относно издаването на списание HUMANUS


Ето какво писмо написах на редактора на списание HUMANUS Димитър Пецов, който живее в Силистра. В писмото си поставям важен въпрос около издателската стратегия на списанието, необходим ми е съвет, та по тази причина го публикувам и тук, в блога. Интересна ми е, не крия, реакцията на всички, които влизат в блога ми. Ще съм ви благодарен за всякакъв съвет. Ето и само писмо, то е съвсем кратко:

Здравейте,

Пращам ви да видите мокета на новата книжка на списанието. Стана доста голяма (88 стр.). Мисля да я разделя на две части, за да "олекне", обаче да излязат две книжки едновременно ми се вижда недотам добре. Не зная какво да правя. Мога да изхвърля някои текстове, но пък ще обеднее съдържанието. И книжката ще стане "постна". Ще ми е ценен Вашият съвет. Дали пък понякога да не пускаме и по-дебели книжки?

Разбира се, те няма да бъдат с телбод, а ще бъдат лепени, може пък да се окаже, че това е по-сполучлив вариант. Дали да не опитаме с по-гъвкава издателска концепция? Идеята за тънки, малки книжчици си има своите предимства, но си има и недостатъци. По-голямата книжка обаче ще е по-скъпа. Особено ако е с цветни снимки вътре.

Не зная какво да правя. Ще чакам Вашия съвет. Ще ми се да вземем възможно най-разумно решение.

Приятна вечер Ви желая!

С поздрав: Ангел Грънчаров

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

Няма коментари:

Публикуване на коментар