понеделник, 9 януари 2023 г.

До под "кривата круша" ли стигна казусът Пашевъ - или, да се надяваме, ще бъде решен най-после разумно и културно?

Публикацията ми от вчера по казуса Пашевъ със заглавие Настоявам да направите нужното за да прекратите злостната кампания по дискредитирането на моята скромна персона! предизвика много коментари не само в блога ми, но и из Мрежата. Доста хора се изказаха. Имаше и има и спорове. Много хора ми казаха мнението си по месинджъра и по телефона, включително се обадиха и познати ми юристи, които ми казаха своите преценки. Понеже попитах приятелите си какво да правя, дали да пращам жалбата си до ректора, омбудсмана и шефа на Комисията по етика в ПУ, получих богата информация за, така да се рече, обществените реакции по случая, по тъй интересния казус (знаете, аз съм изследовател на човешките души и наистина много обичам да търся истината по такива заплетени ЧОВЕШКИ казуси!), ето какво отговорих на интересуващите се, на попиталите ме какво реших, какво възнамерявам да правя нататък, каква е следващата ми стъпка и пр.; ето моята позиция и тук, с оглед да стигне по-лесно да тия, които се интересуват: (Прочети ЦЯЛАТА ПУБЛИКАЦИЯ)

Няма коментари:

Публикуване на коментар