събота, 12 февруари 2022 г.

Какви животворни инициативи предложих на тъй премъдрите властващи аристократи в тъй бляскавото ни образУвание?

Тази нощ се събудих към 2 часа през нощта и след това не можах да мигна: сетих се за унижението (поредното в една дълга поредица!), което ми се наложи да преживея, да понеса тези дни, и повече не можах да мигна; отдадох се на мисли, които скоро ме вдигнаха от леглото и ме принудиха да седна зад клавиатурата (ако не изразя овладелите ме мисли, ще се пръсна от напрежение!). Знаете, пак ме опраскаха по грозен начин, този път пък ме изкараха некомпетентен (незнаещ, неинформиран!) по административно-правното устройство на образУвателната ни система, иначе казано, скъсаха ме на изпита, който умни или по-скоро хитри бюрократи ми устроиха. (Прочети ЦЯЛАТА ПУБЛИКАЦИЯ)

Няма коментари:

Публикуване на коментар