понеделник, 14 ноември 2022 г.

Какъв е смисълът на тъй чудесния, взет направо от живота психологическо-нравствен казус "Пашев"?

Казусът "Пашев" придоби известен отклик в обществото - особено след вчерашния ми видео-коментар и особено след публикацията на разговора ми с въпросното лице, който проведохме в месинджъра (виж: Каква умопомрачителна, но душеспасителна дискусия проведох днес с гражданина, университетския преподавател и страдалеца Георги Пашев?). Появиха се какви ли не реакции, коя от коя по-чудновати и психарски (голяма част няма как да допусна до публикуване - щото блогът ми не е руски нужник!). Сред всичкия боклук обаче се появи и едно бисерче, това е писмо от млад човек, което получих на имейла. Публикувам го с чисто възпитателна цел, ведно с моя отговор до този млад човек, разбира се, скрил съм надлежно самоличността му - понеже не съм го питал съгласен ли е да публикувам писмото му; но съм убеден, че не би възразил, щото е умен, разбиращ човек; ето въпросното забележително писмо: (Прочети ЦЯЛАТА ПУБЛИКАЦИЯ) 

Няма коментари:

Публикуване на коментар